Returnarea in primele 14 zile
Retragerea din contract / renuntarea la cumparare
Daca sunteti un Client persoana fizica, ati primit produsele printr-un curier si v-ati razgandit – le puteti returna in termen de maxim 14 zile calendaristice, fara necesitatea prezentarii unui motiv anume si fara nici un fel de penalitati, conform legii (O.U.G. 34/2014).
Art. 14, Alin. 3 din O.U.G. 34/2014 mentioneaza:
"Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor."
Ce trebuie sa stiti, astfel incat lucrurile sa se rezolve foarte repede:
- Va recomandam pastrare completa a ambalajului si accesoriilor care insotesc produsul. Returnarea unui produs fara ambalaj sau fara alte accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporti de siguranta / protectie din carton sau polistiren) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor.
- Produsul returnat trebuie sa fie insotit de factura, certificat de garantie;
- Costul de transport pentru returnarea produselor il suportati dumneavoastra sau le aduceti direct la sediul nostru.
SC Meda Consult SRL va returna contravaloarea comenzii, inclusiv costurile de transport facturate, in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat, insa nu mai tarziu de 14 zile din momentul solicitarii de returnare.
Conform Art. 11 din O.U.G. 34/2014, "Inainte de expirarea perioada de retragere, consumatorul informeaza profesionistul cu privire decizia sa de retragere din contract" folosind metoda de mai jos sau daca intampinati probleme ne puteti contacta la numarul de telefon afisat in magazin.
Pentru a returna produsul/produsele comandate este obligatoriu sa completati Formularul de retur.
Acesta este disponibil atat pentru utilizatori logati cat si pentru utilizatori nelogati, in cazul in care ati facut o comanda fara inregistrare.
Un reprezentant Meda Consult SRL va lua legatura telefonic sau pe mail pentru a stabili detaliile returului.
Produse excluse, fara drept de returnare
a) produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar
b) produse susceptibile de a se deteriora sau a expira rapid
c) produse consumabile desigilate aferente oricarei categorii de produse din oferta
d) produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator
e) produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente
f) inregistrari audio, video, sau programe informatice sigilate desigilate
g) furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material
Aceste exceptii se aplica conform Art. 16 din O.U.G. 34/2014.
Produsele defecte de noi (DOA –Dead on Arrival)
Produsele care prezinta defectiuni sau vicii de fabricatie (nu defecte cauzate de utilizator, care contravin termenilor de garantie) declarate in termen de 48 de ore de la receptie vor fi inlocuite (fara alte costuri - in limita stocului disponibil si cu conditia ca produsul sa fie pachet complet exact ca in momentul ridicarii sau livrarii.
Produsele susceptibile de nerespectarea conditiilor de garantie vor fi preluate in regim normal de garantie pentru redirectionarea catre un service autorizat in vederea diagnosticarii. In cazul in care se constata un defect de fabricatie, se va proceda la finalizarea procedurii de retur. In cazul in care se constata o nerespectare a conditiilor de garantie si automat o nerespectare a Art. 14, Alin. 3 din O.U.G. 34/2014, se va proceda la diminuarea valorii produsului pentru readucerea la starea acestuia din momentul livrarii.
Returnarile prin curierat rapid sau prin posta nu se vor face cu ramburs. Returnarea banilor se va face ulterior prin transfer bancar.
Politica de conformitate la livrare
Toate produsele comercializate de noi beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Produsele din categoria Resigilate sunt mentionate ca atare.
Cand primiti produsele comandate – va rugam sa verificati:
- Conformitatea produsului primit cu cel comandat (daca este acelasi produs pe care l-a comandat si care apare pe factura);
- Certificatul de Garantie, cu toate detaliile referitoare la service-urile autorizate care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie, va fi primit pe adresa de email comunicata de dumneavostra la momentul comenzii.
Daca ati verificat si constatati o neconformitatea la livrare a produsului trebuie sa o anuntati in maxim 48 de ore.
Vom rezolva problema de neconformitate anuntata in primele 48 de ore exclusiv pe cheltuiala noastra (costuri de transport, logistice, inlocuirea produsului).
Singura conditie este ca dumneavoastra sa returnati produsele in exact aceesi stare in care a fost receptionat, fara a fi desigilat, folosit sau fara a avea amabalajul deteriorat.
Retur comenzi persoane juridice:
Conform legislatiei in vigoare Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii (in concordanta 100% cu legislatia europeana - Directiva 2011/83/UE a Parlamentului European şi a Consiliului din 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorilor) consumatorul este orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii. In consecinta o persoana juridica nu poate beneficia de prevederile acesteia.
În situația în care un produs achitat nu poate fi livrat sau durata de livrare estimată este semnificativ mai mare decât cea comunicată inițial, clientul are următoarele opțiuni:
Rambursare integrală: Clientul poate solicita returnarea sumei achitate pentru produs, iar aceasta va fi restituită în totalitate în contul furnizat de către client în termen de 10 zile lucrătoare.
Alegerea unui alt produs: Clientul poate opta să înlocuiască produsul comandat cu oricare alt produs disponibil pe site. Dacă produsul ales înlocuitor are o valoare mai mare decât produsul inițial comandat, clientul va achita diferența de preț. Dacă produsul înlocuitor are o valoare mai mică decât produsul inițial, diferența de preț va fi restituită clientului.
Va multumim pentru intelegere.